Teknikens under

Hemkommen från en urtrevlig skvallerkväll hos Malin och trött som få. Men ändå ivrig att komma igång med den nya telefonen som jag slog till på idag.
Lite komiskt att jag just kom och tänka på en sak som Malin sade tidigare under kvällen: "Tjejer läser flera böcker än killar. Killar kan däremot ägna timmar till att läsa teknikmanualer..." så sant, så sant...Frågan är bara vart karln som skall läsa min mobilmanual befinner sig nu!? För satan, vad trist och krångligt det är att komma igång med nya telefoner. Jag hade mycket hellre bläddrat i en modetidning just nu...

              
               Lite svårt att fånga färgen på den nya nallen...här har ni en bättre bild.

                                                        /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Vilken snygg! Hoppas att du fick ordning på mobilen ändå :)

2009-08-07 @ 13:49:05
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0