skönhetssömn

Herregud, vad trött jag var igår då jag kom hem från Stockholm. Jag mer eller mindre dök ner i sängen bland mina 7 kuddar straxt efter hemkomsten. Min välbehövda skönhetssömn varade i nästan 10 timmar. Underbart!
Idag så skall jag ner på stan och fixa lite inför helgen samt skälla lite på personalen inne i tre-butiken. Min nummerflytt som skulle gått igenom för några dagar sedan har fortfarande inte blivit klar. *suck* Så var beredd på ett ilsket inlägg senare...

               
                   Dessa gamla godingar fikade jag med igår.

                
                 Testa denna godbit om du har vägarna förbi sergels bageriet.
                 Den var så god att det...censur...

                                          /sara

Kommentarer
Postat av: Daniel

Måste erkänna att godbiten ser riktigt god ut... Du får tänka på den när du träffar de på Tre :-P

2009-08-14 @ 11:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0