Nygammal väska!

Jag har alltid gillat modellen på fendi`s spy bag. Men en väska där minimum priset ligger på ca 15000 kr är tom lite magstarkt för mig. Sedan hittade jag en finfin godbit på 40 % rean på nätet som jag började grubbla över om jag skulle slå till på...Jag grubblade så länge att den hann sälja slut och deppigheten var ett faktum! Men som en skänk från ovan och via kontakter så fanns det en tös som tröttnat på sin spy bag (Hur man nu kan göra det!?)
Så vips rök min semesterkassa men vad tusan gör det då jag har en alldeles, alldeles underbar nygammal väska!? Nada!

               

                                                   /sara

Kommentarer
Postat av: Lina

Den var rätt fräsig :)

2009-08-08 @ 14:15:21
URL: http://hyresfemman.wordpress.com
Postat av: #Rebecca Sv

Fin!

2009-08-08 @ 16:40:54
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/
Postat av: Partricia

Åh gratulerar! Snygg och som sagt så är du alldeles fenomenal på det där med väskor - verkligen din genre. Men din chanelväska är ändå min favorit - tidlös och klassisk.

2009-08-09 @ 22:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0