Gårdagens

Trots mardrömmen inatt så har den här dagen varit ganska så bra. Här är några av anledningarna:

* Mina tv-kanalen är tillbaka! Jäklar vad jag skall titta på tv ikväll. Jag ska se igen för alla förlorade dagar så stör ej! ;)

* Lunchbesök av mamma.
Love you!

* Jag har pratat med Lisa som berättade att hon och Tommy kommer till Norrköping under Augustifesten. Guuuud så himla skoj! :D

* Ibland kan ett par väl valda ord verkligen värma mitt shoppingberoende hjärta.
"Shoppa loss ordentligt nu, så hörs vi senare!" Killar, svårare än så behöver det inte vara...

Btw: Här har ni gårdagens outfit

               
                  kofta: hm, klänning: gina tricot, väska: monroe
                
                 Jag har någon slags hatkärlek till denna kalvskinnsväska. 
                 Den är ju så fin men ändå inte min stil. Får ta och slänga ut den på 
                 bloppisen eller något vart efter...

                                                        /sara


Kommentarer
Postat av: #Rebecca Sv

Söt väska!

2009-08-10 @ 20:24:04
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/
Postat av: Lisa Nilsson

Ser fram emot och träffa dig med Sara, och förhoppningsvis är nkpg helt ok eftersom det är augustifest =) så det händer något!

2009-08-10 @ 23:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0