Fy på mig! Jag borde skämmas!

Fy på mig! Jag borde skämmas! Och om sanningen skall fram så gör jag nog det också. Visst brukar det vara okej att unna sig något extra gott på fredagen och/eller på lördagen. Men om det ser ut som i mitt fall och detta är bara menat inför kvällen så är det ta-mej-tusan inte okej. Nej, inte ens om man heter Sara. Det var väl en förbannad tur att jag iaf köpte godiset i en annan butik, annars så hade jag väl fått skämmas ihjäl vid kassan. :/

               
                 mmmmm, fredag! :)

                                                   /sara

Kommentarer
Postat av: Daniel

Haha, ojdå :-) Du vill inte dela med dig lite? :-D



Hmm, det har ingenting med något besök hos de på Tre att göra va?

2009-08-14 @ 15:12:52
Postat av: Anonym

Haha, ja lätt hänt att skämmas lite extra när man bara köper en massa onyttigt..



Jag tänkte länge att det kanske bara är man själv som är så nojig över det där, men så fick jag höra av min syrra som jobbar på affär att kassörskorna alltid snackar en massa om vad folk köper osv.. Illa! :/

2009-08-15 @ 11:54:09
Postat av: Patricia

Haha, ja lätt hänt att skämmas lite extra när man bara köper en massa onyttigt..



Jag tänkte länge att det kanske bara är man själv som är så nojig över det där, men så fick jag höra av min syrra som jobbar på affär att kassörskorna alltid snackar en massa om vad folk köper osv.. Illa! :/

2009-08-15 @ 11:54:37
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: Fia

Haha, hälsan själv. Gott som tusan är det i allafall :)

2009-08-16 @ 10:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0