För er som undrar...

För er som undrar vad jag har haft för mig under de timmarna som jag har haft blogguppehåll så gjorde jag en snabbvisit i huvudstaden. Så nu så sitter jag chockat och stirrar på hur mycket pengar som har försvunnit från shoppingkontot. Låt mig säga att det är tur att det bara är 2 veckor kvar till lön. En 2 veckorsdiet bestående av nudlar och havregrynsgröt kan jag nog lätt stå ut med, haha. ;)

              
                 Några tusenlappar fattigare. Men det var det lätt värt!

                                                  /sara

Kommentarer
Postat av: Parre

Åh vad härligt med shopping! :)

2009-08-14 @ 06:24:25
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0