Dags att säga upp vänskapen?

Nu så ska ja dela med mig av en pinsam händelse som inträffade tidigare i veckan. Detta kan ju vara en av anledningarna till att ingen av mina vänner bett mig att bli gudmor till kidsen. (eller någonsin kommer att be mig efter denna händelse...) Jag berättade detta för en arbetskamrat som har barn. Hon drabbades av hjärtklappning och ångest...
...som sagt så var jag med Fia och baby-Liam och handlade på maxi i veckan. Väl inne matbutiken så överlät Fia Liam till mig undertiden som hon skötte handlingen. Ja, så långt var ju allt okej...ända fram tills jag hittade skivavdelningen. Då glömde jag bort Liam helt. På riktigt! Jag glömde Liam inne på maxi! Och han är ju inte ens min egna unge! Sjukt pinsamt! :O

Till er som brukar vilja skjuta in samtalsämnet barn i min närhet:
Tror ni fortfarande att jag kommer bli en bra mamma? ;)

                
                  Sorry, Fia! ;)

                                                 /sara


Kommentarer
Postat av: Malin

Klart den bästa... eller ja han/hon kommer i alla fall få lära sig ta ansvar helt själv redan i vagnen :D

2009-08-30 @ 13:42:31
URL: http://egomani.blogg.se/
Postat av: Patricia

Haha! Men gud, vad hemskt, men kan förstå att det är lätt hänt. Hoppas att hon inte blev alltför arg och att ni hittade på barnet igen.

2009-08-30 @ 20:45:34
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: sara

Malin: Förhoppningsvis så kommer mina ev barn brås på mig o vara riktigt självständiga genier...så det ordnar sig ska du se! ;)



Patricia: Nej, Fia har gott om humor, så hon tog det hela med en nypa salt :)

2009-08-30 @ 21:05:28
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0