5 saker som jag har gjort...

Hej! Nu är jag tillbaka från mitt lilla blogguppehåll. Jag har haft sällskap hemma hos mig några dagar och tyckte att det var lite opassande att smacka upp datorn och blogga mitt i allt. Mycket kan man anklaga mig för men ouppfostrad och oartig är jag definitivt inte iaf...

För er som undrar, så kan jag ju berätta att jag bla har sysslat med dessa 5 sakerna dessa dagar:

* Blivit bjuden på kinamat, italienskt och amerikanskmat. (amerikanskt: iform av cheeseburgare i massor, haha) Med andra ord så har vi käkat ute varenda dag. Snacka om semesterlyx.

* Shopping var absolut inte sällskapets favoritsyssla. ;) Återkommer till shoppingen senare...

* Jag har blivit galen av avundsjuka på Lisa som slagit till på en gucciväska i Milano. (grrrrr)

* Varit och sett filmen "Sommaren med Göran" Vanligtvis så brukar jag inte gilla svenska filmer men denna var sjukt rolig. Gå och se!

* Varit på mysig picknick...Jag har länge tyckt att picknick varit lite lökigt trams men fasen vad mysigt det var att packa ned filten, sticka iväg och handla fika som man sedan mumsar på utvald plats...

        

               
                   Här är utsikten från vår picknickplats...

                                         /sara

Kommentarer
Postat av: Parre

Låter som att du har haft det riktigt bra, även om dina blogginlägg har varit saknade!



Ska nog se sommaren med göran ikväll och hoppas att den är lika bra som alla säger :)

2009-08-05 @ 11:49:14
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0