Vill du ha en fika?

Då var man hemma igen och som tur var så tog mamma handlingen på maxi så jag kunde inhandla lite andra saker till mig själva med.
Blev 2 klänningar för att vara säker på att jag har något vettigt att ta på i morgon. Den ena kan ni få se sen men den som jag nu valt ut som ny 25 års klänning får ni först se i morgon.

Nu till något lite mer ätbart. Lagom till min födelsedag ville Ica Maxi fira mig genom att ge mig en prinsesstårtslängd och en tårtspade. Tyvärr fanns bara tårtspaden kvar när jag skulle hämta ut presenterna men i dag fanns färska nybakade prinsesslängder så i dag ska här ätat mjölktablett och prinsesstårta.


Någon som är fikasugen? Kom förbi i såfall för gör inget om hela längden är uppäten innan Mr O kommer hem.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0