Vardag

Då var alla påskfestligheter över för dom flesta. För mig innebär denna tisdag ledighet och en del latande efter en helg som till största delen bestått av arbete.

Tänkte försöka rensa lite mer i väskgarderoben sen så om allt går som planerat kommer det upp lite flera väskor till salu framåt kvällen.
Det finns fortfarande en del väskor från förra omgången kvar om någon är intresserad. Dom väskorna hittar du här.

Nu måste jag roa Jansson men ni kan ju få titta på mitt fina presentbord sedan i fredags så länge.

Ja det var en del av det folk hade med sig till mig i alla fall. Allt fick dock inte stå på soffbordet då Kapten tyckte det var extremt kul att gå runt och slå ner saker med svansen.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Annelie Carlsson

Det var väldigt lite med väskor och rosa saker på presentbordet ;))

kanske blir det mer på lördag :)

Kram

2009-04-14 @ 11:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0