Förlåt till plånboken.

Eller kanske är det så att den ska tacka mig istället?
För vem vill vara tjock och tung, min vita söta plånbok borde vara glad över att jag är så superbra på att slösa pengar.
Varit och hämtat ut ytteligare ett paket från posten i dag, plus blev en sväng på maxi. Egentligen för att inhandla present men ni ju hur det brukar sluta.
Träffade Frida en snabbis med och drog runt henne i affärerna. Trevligt, synd bara att det blev så kort stund.


Innehåll kommer senare under dagen. Nu måste jag beställa klänning till blogawards och tyvärr städa.

//Malin

Kommentarer
Postat av: Rallyprinsessan

Vad har du köpt för present ;)

2008-09-30 @ 22:03:18
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0