betygsättning på nya b&j...

Jaha, då var det dags för lite betygsättning igen. Denna gång så är det den nya smaken från ben & jerry- half baked som skall betygsättas.
Första intrycket i butiken var ju; att detta kan inte bli annat än succé. Jag menar både kakdeg och brownies i samma glass! Men där gick jag mer eller mindre nit! Smakar ju som vilken chokladglass som helst bortsett från de få bitarna av brownies och kakdeg som dök upp någon gång ibland. Jag skrek högt av glädje varje gång jag hittade en kakdegs-bit i glassen. Mamma blev vittne till detta. (Hon trodde att jag gått och blivit knäppare än vanligt)
Slutbetyget blir:

              
                      av 5 möjliga.

                                                                            /sara
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0