"wtf" är detta!?

Innehållet i goodiebagen har ju Malin redan visat er, men det var en liten detalj som skillde dem åt. Malin fick en hårspray och jag fick en stickad sak som jag inte riktigt vet vad det är. Alla som jag har frågat ser ut som frågetecken och jag kan inte klandra dem...

                
                 så här ser den stickade saken ut...

                  
                   tubklänning, polokrage, mössa/pannband, armmuff...!?

                                              /sara

Kommentarer
Postat av: Magda

Naturligtvis en smaklös tubtop tänkte jag säga lite medvetet och kaxigt tills jag såg dig i den, för Sara du är ingen stor tjej och om det där är en tubtop är den ett hån mot huvuddelen av de som fick den!:-D

Alltså, NATURLIGTVIS en halsduk.



Hörde föresten om din dröm om mig bl.a och är möjligt en liten del av den skulle kunna bli sann, men inte 1/4, eller 1/2 sug på den du! ;-)

2008-11-27 @ 13:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0