Inget för kvakliga magar..

Hade ne trevlig stund på jobbet i går, för första gången på hur länge som helst. Var dock med en annan brukare än den jag mesta delen av min arbetstid jobbar med.

Som jag nämde i går skulle vi ju på bio och så blev det med. Rallybrudar 18.15 blev det. En film som i mina ögon inte alls var något speciell.
Mycket äckliga spyor flög ut ur munnar, tarmar på kor tömdes och så vidare. Alltså ingen film för den är lite känslig.
Det bästa i hela filmen var nog den rosa rallybilen i slutet den var ju så söt.

Bild länad här

Betyg på filmen:

/Malin

Kommentarer
Postat av: Eva

håller med om "betyget"

2008-11-09 @ 15:48:55
URL: http://eva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0