Jag har lekt supermodell!

För er som undrat vad jag har haft för mig det senaste dygnet. Så kan jag avslöja att jag varit Stockholm och lekt supermodell, haha ;)
När Sverige spelade sin spännande förlustmatch mot Spanien så höll jag på som bäst med att posera framför kameran i en svettig studio.
Med andra ord så har det varit en glamorös helg: blivit proffssminkad och fotograferad av duktig fotograf! Dock så var jag inte helt nöjd med sminkningen. Tyckte att det var lite väl tung make up men i det stora hela så var det en rolig upplevelse!
                    
                    Resultatet: Jag kravlandes på en röd skinnsoffa i onaturliga ställningar!

                                             /sara

Kommentarer
Postat av: Sassy

Snygg bild! JAg gjorde en liknande grej för ett tag sen - blev proffssminkad- och plåtad, det var grymt kul!

2008-06-15 @ 21:31:27
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: Parre

åh, får vi inte se mer bilder!!?

2008-06-16 @ 11:31:17
Postat av: Billa

Hej gumman! Har du varit och tagit fotografier!? =) Kul! Var det svårt? Eller vad man ska säga? Har du flera bilder? Fick du betalt? Eller fick du betala? Ha det bra! Kram Billa

2008-06-16 @ 22:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0