Inte den start man tänkt sig...

Oj, vad ensam jag kände mig igår, då jag kom till jobbet och det var helt tomt...Men det rullade på rätt bra ändå, värre var det efter jobbet: halvvägs hem så gick min stora jobbväska sönder (darn it!) sen då jag kom hem och skulle sova så kom jag helt fel i sömnrytmen så det har inte blivit så mycket annat gjort idag...Hade ju iofs planer på roliga aktiviteter från början, som tyvärr fick ställas in...hoppas på att helgen blir bättre!

             
              Min numera enarmade väska, har dock lite svårt att slänga den. Det är
              ju ändå en väska...
                                                                /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0