Graduation party

Det blev fredag där borta i Usa (27/6) En dag då inte mycket hände tänkte jag säga men det vore ju en lögn var nämligen mer så att en del hände men inget inhandlades. Under tiden som O och S åkte och fixa så att "våran" nya bil kom till kontainern så åkte vi andra ner till South cost plaza för att kolla in ett av världens mest exklusiva varuhus.
Dock hade vi endast 2 timmar på oss där på grund av att något tyvärr hade sådan otur att hon var tvungen att besöka en läkare i staterna.
I alla fall var grymt lyxigt, men var så många vakter överallt så vågade inte fota där inne. Alla affärer en rik modemedveten person kan önska fanns där, plus H&M som alla uppskattar.
Hann dock bara igenom så där 3 affärer ordentligt. Hittade i alla fall ett par grymt snygga brunaktiga pumps inne på H&M men då man anser att det är dumt att frakta deras produkter över atlanten valde jag att avstå och i stället hålla tummarna för att dom ska finnas till försäljning i Sverige inom kort.

På fredagkvällen anlände Robban till oss, var verkligen ett kärt återseende. En riktigt härlig kille det där och en som verkligen förstår varför man väljer en Mac för mer en dubbla summan framför en PC.

Tror jag berättade för er om killen som tog "studenten" ibörjan av våran Usa vistelse, han hade i alla fall sin student fest på lördagen och där serverades det god mat och härlig dricka. En riktigt trevlig kväll med enormt mycket svenskar. Man blev verkligen förvånad över att det var så många svenskar inom ett rätt litet område av Usa.
Träffade en grymt härlig tjej på denna fest, hon var några år yngre än jag men den enda av dom jag träffade som verkligen förstod passionen för väskor och skor. Vi satt hela kvällen och bara pratade shopping.



Inte världens bästa kort men i alla fall kvällens outfit. (oj där fick nu visst en smygtitt på en av de nya sötnosarna med)
 
Ja vem hon är det kommer jag knappt i håg, men svensk i alla fall. Han? Ja men det är Mr O ;)

Hon på föregående bilds barn (eller i alla fall tjejen, han var något liknande)

Där har ni mig när jag ansåg det blivit kallt. (var säkerligen runt 30 grader)

En lite mörk bild men på den är Stefan, någon gubbe jag inte har en aning om vem det är och värdinnan.
(Alltså studentens moder)

Dom två bästa killarna som jag spenderade tid med under semestern. Från höger: Min sötnos och världens bästa Robban.


/Malin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0