AA mani..

Fanns skapligt många American Apparel affärer i CA, men trots detta besökte jag inte en enda. Jag vet att det låter illa men tyvärr var det så.
De gångerna vi passerade någon var det inte med folk jag kunde övertala att stanna.

Södermalm är nu min nya älskling, så otroligt vackert och så harmoniskt. Var säkert för att det är sommar och temperaturen var runt 30 grader i lördags. Men är det alltid så här denna årstid så varför inte skaffa sig en lägenhet där och bo där vid shoppingtillfällen eller utgångar?!
Dock lär det få vänta med tanke på lönen man har i dag och priserna på lägenheter i Stockholm.

I alla fall fick äntligen besöka en AA-butik i verkligheten och det var verkligen underbart, tyvärr var det väldigt utplockat bland storlekarna. Men vad gjorde det då min plånbok säkerligen var glad med tanke på alla utgifter som varit och kommer att vara kring badrum och annan renovering här hemma.

Helt tomhänt lämnade jag dock inte affären...



/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0