Dagens tröst.

Var ju verkligen tur att man hade varit  iväg och handlat i dag innan datorn for i väg för då fick man ju i alla fall lite tröst till sig själv.
Var dock inne på nellys nu för en stund sedan med och där hade dom ju fått in en hel del nytt snyggt så överväger lite shopping därifrån senare i veckan.

          

Kläderna inhandlades på borgen. Ja vet det låter sjukt, men dom har någon kläd- och prylutförsäljning där som min kusin ringde och frågade om mamma och jag skulle med på. Tydligen håller det på till torsdag om någon vill dit och kolla, kan då meddela att det dock inte fanns så där jätte mycket att ha utan var mest massa krimskrams.
Men hittade i alla fall lite. Utöver kläderna på bilderna så blev det en vinröd mysdress med. (av samma slag som den rosa på bilden).

Krimskrams va det ja, även jag inhandlade ju en del sådant, men då kamerans batteri dog precis när jag började fota kläderna så får ni vänta på dom sakerna tills min kära batteri är färdigladdat.


// Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0