smile!

Just nu så är ju siktet inställt på en systemkamera (nikon d40) då det kommer till fotoverktyg men jag kan ändå inte låta bli att kika efter små, praktiska, snygga digitalkameror som är lätta att packa ned i handväskan. Och jag tror jag har hittat en godbit som jag skall kika på då det vankas mellandagsrea.
En Sony cybershot T300 Snygg som satan och den tar mycket, mycket bättre bilder än min nuvarande kamera som verkar sjunga på sista versen trots att den bara har 1,5 år på nacken.
En rolig men ack så onödig detalj med sony cybershot är att man kan ställa in den, så att den reagerar på leenden. Så inga fler sura miner på bild...

                                  
                                          bild: halens

                                                        /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0