Malin är min beskyddande extra-mamma!

En livlig diskussion startas mellan mig, Malin, Frida och Lina på facebook...

Frida: Sara, är du rädd för vålnader?

jag: På tal om ingenting...Ja, övernaturliga saker skrämmer skiten ur mig. Why?

Malin: Ja det var min reaktion med, varför undrar du Frida? Nu är vi alla nyfikna.

Lina: Hon undrar nog ifall alla skulle sova över hos oss...

jag: Okej, om det var ett försök till att få mig att hålla mig borta från spökhuset så lyckades du ganska bra Frida.

Frida: Men han är harmlös och det var länge sedan han visade sig nu.

jag: Jag skiter i om han är harmlös eller ens helgonförklarad. Är man död så är man...

Malin: Nu får ni sluta skrämma min Sara, tjejer!

jag: Just det, "nu får ni sluta att skrämma Sara och hör sedan!

Med andra ord Malin är inte bara min arbetskamrat och bloggkollega. Hon tar den viktigaste rollen av alla på fullaste allvar...nämligen och vara min beskyddande extra mamma! Det ni, hippare morsa får man leta efter! ;)

                
                   bild: google...nej, inte ens Casper är för mig ofarlig...

                                                      /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0