Åhhhh, vad jag har saknat...

"Borta bra men hemma bäst!" Ja, helt klart...även om jag levt som en prinsessa: solat, strosat i visby, suttit vid poolen, suttit på stranden, fönster-shoppat, ätit mat som kom från en meny som Karl Ljung satt ihop (han har bla vunnit matlagnings-sm och satt ihop menyer till nobelmiddagar) så är det ju alltid skönt att få komma hem till sina saker.

Här är några saker som jag har saknat:
* ordentlig shopping
, hur sjutton klarar visbyborna att hålla sin garderob fräsch? Finns ju knappt några roliga butiker....
* min dator, Bredbandsuppkopplingen var inte riktigt klar i bungalow`n så det blev en vecka utan e-post, nätshopping, facebook, blogg....
*sist men absolut inte minst mina supergulliga vänner, inget illa menat mot sällskapet som jag bodde med...men oj vad jag har saknat mina kompisar. en av dem har jag typ pratat med varje dag i telefonen...

   
asos hade uppdaterat sin webshop ordentligt då jag var bortrest...

                                            /sara

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Du det där lät ju inte helt fel alls! Snygga kläder! Vankas det en beställning?

2008-08-11 @ 17:12:58
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0