Ombytta roller

God morgon! Så här tidigt brukar jag väldigt sällan gå upp, såvida jag inte har något möte eller träning inbokat. Jag älskar ju att ligga och sova länge, vanligtvis så brukar jag inte röra mig ur fläcken förrän Sigge säger till att det är dags för morgonpromenad, vilket brukar vara ca kl 9 eller 9.30. Men både idag och igår så var rollerna ombytta. Igår så blev jag rastlös och ville ha underhållning på morgonen. Men idag så låter jag det vara. Kan vara skönt med lite egentid, för sedan lill-fisen kom in i mitt liv så försvann allt privatliv. Inga stängda dörrar förekommer knappt här hemma längre och det där med att vara rummets mittpunkt, den rollen knep han även den... ;)


                
               
               
               



                                                /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Nä vad söta ni är! :D

2012-02-21 @ 13:08:44
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0