söndagsshopping

Idag så blev det mera shopping, dock bra mycket dyrare än den igår, tyvärr. Tog en sväng om i Linköping och ett snabbesök inne på Ikea för att bara nämna någon av alla butikerna som besöktes. Hittade en soffa som jag ska slå till på. Men först så måste jag bli av med min gamla soffgrupp. Ska slänga upp en annons redan ikväll, tänkte jag. Och givetvis så kommer jag lägga upp länken här på bloggen för den som är intresserad av nya vardagsrumsmöbler.
Men bortsett från mina soffplaner så inhandlades detta:

          
              
                               
Nya prydnadskuddar. Inga lexington men ack så dyra ändå. Blir alltid lite snål då det kommer till heminredning. För 300 kr/kudde är väl ganska dyrt, håller ni inte med mig?
              
                Ny clutch. Till jul/nyår, kanske?
              
                Påfyllning till beautyboxen
              
Ny säng och en stickad polotröja till Sigge. Sigge nämde något om att det skulle vara inne med sådant i höst/vinter. Han hade tydligen läst det på någon modeblogg, haha ;)


                                               /sara

 

 


Kommentarer
Postat av: Patricia

Han är ju sååå himla snygg ju, vad fina våra djur är va, där har vi lyckats bra! ;)



Och så mycket du har shoppat, skoj med ny soffa sånt förändrar ett helt rum. Och en massa nya kuddar dessutom :)



Förresten se Tintin-filmen, den var supercharmig, rolig och samtidigt mycket action! Ska se den igen i veckan med mamma som ville se den, så bra var den och jag brukar aldrig vilja se på animerat.. Så det är nog rätt bra betyg.

2011-10-30 @ 19:41:14
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0