1/6 vilken fantastiskt bra dag!

Ojojoj, vilken fantastiskt bra dag jag har haft! Trots att jag gått runt på 2,5 h sömn efternattpasset så känner jag mig nästan hög. Har hunnit med massor: tränat, tittat på lägenhet ihop med mina päron. From 1/9 så kommer mina älskade päron bli stadsbor. Jag kommer att ha dem på precis lagom gångavstånd. Lägenheten var kanonfin!
Sen så dök ett minst sagt oväntat besök upp: En av mina absolut bästa vänner kom ner från Stockholm och passade på att fira mig i förskott! Känner att min omgivning sätter ribban högt inför nästa år då jag fyller jämt, haha ;)

               
               
               
               
                Mina älsklingar <3

 

                                                          /sara


Kommentarer
Postat av: Miss0 - mitt liv i Oslo

Så söt din mops är! ^^ Hur gammmal är han?

2011-06-04 @ 11:15:36
URL: http://www.miss0.blogg.no
Postat av: sara

Ja, han är ett riktigt litet charmtroll! Han blir 11 veckor på nästa lördag.

2011-06-06 @ 13:08:18
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0