Elände och shopping...

Det finns väl knappast någon som inte har hört om hemskheterna i grannlandet Norge eller att superbegåvade sångerskan Amy Winehouse endast 27 år gammal gick bort i helgen...Man kan ju undra vart vägen är påväg!? Kommer dock inte gå in djupare på något av dessa samtalsämnen då jag är säker på att ni blir korvstoppade med nyheterna via media osv...

Med risk för att låta galet ytlig och kall så skjuter jag in en liten shoppingredovisning i samma inlägg...Sorry, för dålig tajming.

    
               
Just nu så är jag insnöad på cardigans med lappade armbågsdetaljer. Sjukt fint, tycker jag.


                                       /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0