Vissa gör pinsamheter på fyllan...

Vissa gör pinsamheter på fyllan...Jag gör mina i sömnen! Jupp, det stämmer. Jag är en sk sömngångare. Detta går i vågor men tydligen så är jag inne i en sådan period för tillfället. Egentligen så är det väl ingenting som jag stör mig så jättemycket på, då jag sover ensam. Men vid sällskap så kan det ju vara jobbigare att förklara sitt beteende. För några helger sedan så hade jag tydligen suttit upp i sängen, skämtat och skrattat hysteriskt åt mig själv-i sömnen. Andra saker som jag tydligen har gjort i sömen med sällskap som vittnen är: plocka bort, sortera och vika sängkläderna. Ätit godis som legat på sängbordet. Klätt av mig respektive klätt på mig kläder som legat på golvet bredvid sängen mm. Ja, dessa saker kan ju tyckas vara ganska lama. Men det finns ett tillfälle som jag nog alltid kommer bli retad för. Detta hände för en massa år sedan. Jag var tillsammans med en kille som jag grabbade tag på ett väldigt intimt ställe, samtidigt som jag kläckte ur mig: "Det är dags nu!"  Ja, ni kan säkert förstå att det blev en ganska pinsam situation för oss båda efteråt...!

Funderar på om min sömngång hänger ihop med att jag för tillfällert är så himlans trött!? Anyway, nu så ska jag iväg till frissan och därefter så ska jag krypa ner i sängen och mysa lite till. Det fina med lediga dagar, att man kan unna sig lite extra sovtid! ;)

           
              
                drömsäng?
                                   


                                                     /sara

Kommentarer
Postat av: sabina

den sängen hade man inte tackat nej till..

2011-08-30 @ 10:57:27
URL: http://sabinamalmberg.blogspot.com
Postat av: Patricia

Haha, gud vad roligt det där sista var - jag höll på att skratta ihjäl mig! Så oväntat men väldigt klockren :D



Himla härlig egenhet du har måste jag säga, tycker det är så roligt med folk som pratar i sömnen och går omkring när de sover :)

2011-09-01 @ 22:05:46
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0