Where did the pain go!?

Som många av er redan vet så skaffade ju jag mig tatuering nr 2 i lördags. Åh, gudars så nervös jag var dagen innan. Jag hade ju hört en massa skräckhistorier både från tatuerade personer och tatuerare, att handleden och foten är blande de mest smärtsamma ställen (från halsen och nedåt räknat) på kroppen som du kan tatuera dig på. Dels för att huden är så tunn och knappt har något underhudsfett på dessa ställen och dels för att kärlen ligger ganska ytligt på dessa ställen...

Kan ju säga att min oro var helt i onödan. Gjorde faktiskt inte ett dugg ont. Kanske hjälpte att killen som tatuerade mig var snygg som få! Blev alldeles till mig i trasorna, haha. ;) Hade det inte varit pga att man var tvungen att tidsboka så hade han gärna fått tatuera ett motiv till. På direkten!

Så nu är det bara att vänta in att den lilla rackaren skall läka. (Den är fortfarande lite röd, svullen och täckt av små, små sårskorpor...) För flera tatueringar lär det bli! Jag börjar få upp ångan nu känner jag! ;)

               
                 Tro det eller ej, men den här lilla, lilla stjärnan tog lite över
                 20 minuter att göra. Kan man inte tro...


                                                   /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Står stjärnan för något speciellt?

2010-10-21 @ 13:24:45
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: sara

Nej, stjärnan står inte för något speciellt. :)

2010-10-21 @ 18:28:49
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0