vurpa!

Igår så lyckades jag göra årets första framåt-vurpa! Borde få en e-loge för att jag lyckades göra detta: mitt på kungsgatan-vid övergångsstället, mellan alla bilar, under lunchrusningen!
Vanligtvis så brukar jag inte tycka att mycket är speciellt pinsamt. Men detta...på en skala från 1-5, så var nog detta en 7:a! Jag menar, jag låg ta-mej-tusan halvt på mage framför jag vet inte hur många människor! :O

Men som sagt jag får väl trösta mig med min kompis Johan`s ord: "Ja, folk tyckte säkert att det såg skitroligt ut. Men nästa gång så är det kanske dom som ligger på backen!"


                                                /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Usch det där är ju skräcken, men du minns väl vad jag gjorde i början av året ;) (när jag bröt benet mitt på gågatan) och att jag låg där och tok-bölade. Det var pinigt. Då hade du nog tur, dessutom så verkade det som att du hade någon med dig och det är alltid mycket bättre, så man kan skämta bort det liksom :)

2010-10-27 @ 20:15:29
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0