Dagens

Tror minsann att det är en av årets varmaste dagar hittills i Norpan idag. :) Funderar på att slita av mig de heltäckande tightsen och blända omgivningen med min obefintliga solbränna. Nu på eftermiddagen så ska jag försöka leta upp en billig "drop in" hos någon frisörsalong i närheten. Behöver piffa till barret inför midsommar, känner jag. Ska även leta vidare efter min garanti till kameran och pallra mig ut till maxi-området med den. Har förresten hittat felet på den. Ett par "hakar" som håller batteriet och minneskortet har lossnat så det fick bli en provisorisk lösning med tejp tills vidare.
Här har ni dagens! Men nu så blir det barbent resten av eftermiddagen...första gången i år! :D

               
              cardigan:
forever 21, tunika: h&m, tights: gina tricot, väska: miu miu


                                             /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Cardigan såg ut som en skjorta, riktigt snygg!



Hoppas du fick någon färg på spirorna, måste börja sola jag med.. men man kanske kan skylla på att sommaren faktiskt kom sent i år ;)

2010-06-23 @ 08:43:44
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0