Från Tiffany`s...

Haha, vilken udda em/kväll det blev igår. Min brorsa+ flickvän var ju som sagt med och käkade middag. Straxt efter att vi har ätit klart så sitter bara vi tre kvar vid bordet. Då frågar min bror vad jag tyckte om Anna`s ring. (satt på höger ringfinger, därför hade jag inte lagt märke till den.). Jag svarade givetvis att den var fin. Vilket den verkligen var! Fort som attan klämmer de fram att de hade förlovat sig! Sedan inte så mycket mer snack om den saken(!?) Jaha, snacka om udda sätt att outa en förlovning på. Mamma och pappa var tvungna att kontrollfråga mig om de hade hört rätt när de smög i krokarna eftersom de inte direkt fick höra allt...

Anyway, jag tycker att det är skitskoj att de har förlovat sig vilket betyder att jag kommer kunna gå på fancy bröllop vartefter. Vågar nog nästan lova att detta kommer vara i särklass det finaste bröllopet som jag någonsin har varit på. Och då har jag ändå varit på himla fina bröllop tidigare: 2 st har hållts på slott, samt 1 då en riktig prinsessa närvarade. Men som sagt brorsans kommer nog slå det mesta! ;)

Hann tyvärr inte knäppa någon bild på ringen men ska försöka komma ihåg det till nästa gång jag träffar dem. Den kommer från Tiffany`s vart annars? ;)

Stort grattis till Micke och Anna! <3


                
               

                                         /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Grattis till din bror, och till dig som får gå på ett så fint bröllop! ;) Men vilka bröllop har du varit på tidigare, slott och prinsessor..!! Lite orättvist iaf för jag har inte ens varit på ett enda bröllop ännu :P

2010-07-26 @ 20:49:59
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: Patricia

Tänkte på en till sak, du kan ju gärna få lägga upp bilder från något av bröllopena så man får se! Tycker det är så fantastiskt vackert med såna tillställningar :)

2010-07-28 @ 15:32:12
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: sara

Åh, jag önskar verkligen att jag hade några bilder från de där bröllopen men dessvärre så var jag aldrig utrustad med kamera då. Men lovar att bättra mig till DETTA bröllp! :)

2010-07-28 @ 16:00:49
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0