Gårdagens

Idag så känner jag mig alldeles groggy vilket kan bero på mitt (mar)drömmaraton som jag kämpat mig igenom. Jag kan ha haft världshistoriens sjukaste drömmar, 2 st inom loppet av 12 timmar
Min 1:a sjuka dröm satte igång när jag gick och lade mig igår kväll runt 1 snåret. Jag vaknade straxt före kl 6 på morgonen av att jag var arg för att grannarna väsnades så mycket och att solen lyste in i sovrummet vilket i sin tur gjorde att jag inte kunde sova. Det sjuka var att mina påstådda sömnproblem bara var en mardröm. För när jag tittar mig omkring i sovrummet så är det knäpptyst och bäckmörkt. Så jag gick upp en vända och åt frukost. Därefter så gick jag och lade mig lade mig igen och somnade om. Så då var det dags igen...Drömde att jag och en tjejkompis var i London för att hälsa på min bror men av någon anledning så hade jag tappat bort adress, telefonnr och pengar. (rubbet) Så min kompis föreslår att vi ska gå på teater (hon bjöd eftersom mina pengar var borttappade) Väl inne på teatern så träffar vi min bror men ist för att bara följa med så säger jag: "Jaha, men då ses vi hemma hos dig sen då. Jag ska bara shoppa lite först!"
Ja, för vilka pengar då och varför i helvete tog jag inte adress och telefonnr när jag hade chansen? Kanske ska ta och kontakta en drömtydare om det fortsätter så här. *hjälp*

Anyway, här är gårdagens outfit:

               
                 skjorta: hm, stuprör: levis, väska: friis & co


                                        /sara


Kommentarer
Postat av: Sabina

fin skjorta :)

2010-02-17 @ 12:18:57
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0