Övertid

Herregud, vilken flummig vecka detta har varit! Började med att jobba måndagnatt och tisdagnatt som vanligt. Gick hem och sov typ 2 timmar innan jag begav mig tillbaka till jobbet för personalmöte. Därefter så bär det av till maxihuset. Blir uppringd av jobbet som beordrar in mig igen med 3 timmars varsel pga av att annan personal blivit sjuk. Fick jobba ytterligare en vaken natt.
När jag kom hem imorse så hade min kropp slagit på energireserven vilket gjorde att jag omöjligt kunde somna. Kom i säng straxt innan lunch.
Med andra ord. Jag har gått runt på 2 timmars sömn och varit vaken i ca 43 timmar. Nu har jag 3 arbetspass kvar denna vecka. Vilket ger en summa på ca 63 arbetade timmar när veckan är slut! Hängde ni med?

Ikväll så är det jag som ska ta det lugnare än lugnt. Ska slöglo på tv och äta gott. Jag har precis varit och köpt hem en sushi-låda och lite godis som jag ska mumsa på. :)

               


                                /sara

Kommentarer
Postat av: Sabina

vad gott med sushi

2010-04-08 @ 17:23:30
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: Patricia

Men herregud stackare, mycket pengar hoppas jag att det blir i alla fall.



Hoppas sushin smakar och att du får en trevlig kväll, för det är du väl värd!

2010-04-08 @ 21:34:47
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0