1 del glassrecension+1 del väskinköp!

Ibland är jag så himla klumpig...eller det där är nog en lögn jag är ofta klumpig! Jag hade ju tänkt att ge er en recension på den nya Ben & Jerry-glassen som jag åt förra helgen. Men på något vänster så har jag lyckats radera bilderna från glasstestet så detta får helt enkelt bli en recension utan bilder.

Ben & Jerry: peanutbutter, cookie dough var supermumsig. Det kan jag inte förneka. Men att punga upp med 26 spänn för en pinnglass känns ju sådär lagom bisarrt. Men å andra sidan så kostar ju nästan diamstruten och magnum-glassarna också så mycket. Helt plötsligt så känns 49 kr för en ½ liter b&j-glass som värsta reafyndet! Kort och gott en god glass somfår nedsatt betyg pga av det höga priset.

Betyg:  av 5 möjliga

 

På tal om dyra saker. Tänkte ge er en försmak av vad jag hämtade ut igår. Ett mycket, mycket efterlängtat paket. Skönt att flygen har kommit igång lite grann nu så att min väska äntligen kunde anlända. Visar upp den under helgen!

                   
                


                                          /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Gillade också glassen, men dyr som sagt!



Vad spännande med den nya väskan, en miu miu kanske?

2010-04-24 @ 11:51:31
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0