Snart så är det dags för "fruarna"!

Idag så har det varit full rulle: Jag började med att försova mig, så jag höll på att missa min tandläkartid. Unnade mig en lång sovmorgon idag eftersom det blev en del nattsuddande igår kväll. Jag kom inte i säng förrän straxt efter kl 4 imorse, bad habit.
Efter tandläkaren så har jag sprungit på stan i stort sett hela dagen. Så nu ska det bli skönt att sparka av sig ankelbootsen och svulla lite godis till Anna Anka och de andra hollywoodfruarna.

Ps. På tal om fruar...Ni glömmer väl inte bort att desperate housewives börjar imorgon kväll. Dubbelavsnitt till på köpet. Kvarteret har en ny familj på gång. Spännande!

               
                 Nu: läsa post från mulberry, äta godis och smutta på kaffe smak-
                 satt med vanilj och kola.

                                                     /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Oh det kallar jag vardagslyx ;)

2009-10-01 @ 08:25:30
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0