Äntligen...eller!?

Idag så kom den äntligen! Straxt innan jag skulle rusa iväg till frisören så damp den ner i brevinkastet: Min tilltänkta galaklänning som jag skall bära på cafè opera den 17/10. Man kan ju iaf inte beskylla asos för att vara snabba med att leverera sina varor direkt då jag lade in ordern för flera veckor sedan. Jag tyckte att jag hade gjort ett förbaskat bra val av klänning då jag klickade hem den...tydligen så tyckte (tyvärr) även tidningen veckorevyn som håller i galan också det eftersom de har lagt in just "min klänning" i moderepotaget inför blog awards. Så nu är det bara att hålla tummarna för att jag inte kommer att göra en Shakira vs Pink entrè. :/

...och bara för att leva upp till min pessimistiska image så kommer nu några klagomål ang klänningen som verkligen är i minsta laget. Jag ser verkligen fram emot att inte få äta mer eller något annat än vatten och laxermedel de sista dagarna innan galan. Allt för att vara säker på att jag kommer att kunna åla mig i det stumma icke stretchiga fodralet utan att spräcka det. 
Den lever verkligen inte upp till vad bilden på webshopen lovar (färgmässigt) Men nu har jag varken tid, lust eller ork att jaga rätt på en ny klänning...Så nu får det bära eller brista som man brukar säga. ;)

             
              
Jag har inte riktigt bestämt mig än, om jag skall visa upp klänningen
               innan galan...

                                 /sara


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag ska se den så maila mig så i alla fall inte jag gör en beställning på en likadan av misstag. För mina var då inte helt okej i fall "svullenmage" veckan kommer i rätt/fel tid.

2009-09-22 @ 22:49:55
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0