Dagens bilder.

Jag hade ju planerat att anlända hem, slå på datorn och tanka mer bilderna så att ni kan få se outfiten för dagen och lite bilder från dagens aktivitet.
Men är verkligen inte alltid livet går som jag vill så ni får vänta för kameran ligger på laddning då batteriet dog precis när jag började överföra bilderna till datorn.

Har i alla fall haft en bra eftermiddag. Trots en hel del bil åkande hit och dit. Skulle avsluta dagens aktiviter med att lämna av lillebror hemma, men då var bron ut till dom avstängd så fick åka runt hela jävla stan för att komma till mamma så blev lite extra tid där.
Kapten var inte glad på mig när jag kom hem men har gottgjort det nu.

Under tiden batteriet laddar ska jag diska och hänga tvätt så vi hörs sen.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0