Oturen kommer?

Fredag den 13:e, dagen jag sedan många år tillbaka fruktat. Jag är egentligen inte det minsta skrockfull men just denna dag har visat sig vara en dag då jag borde sitta inlåst och fastkedjad så jag inte kan göra något fel.

Allt började för så där 9 år sedan på en fest, mer än att det kom att kosta mig och en vän en hel del pengar behöver jag inte säga.
Sen detta år har i alla fall alla Fredag den 13 fört med sig någon otur. Det har både varit stora och små saker men det har alltid hänt något.

Vad kommer hända i dag? 
Hade först tänkt låsa in mig men sen kom jag på att det inte går. Jag ska ju nämligen med arbetskamraterna på en konsert.
Så dagen ska bestå av att köpa en födelsedagspresent eller kanske två vi får se. Sen blir det att ringa en arbetskamrat som jag ska hem till för ett glas innan vi möter upp resten av gänget på krogen för en fördrink innan konserten börjar.

Kommer jag komma hem hel i kväll eller kommer oturen även följa med mig detta år? Det återstår att se.


Skål för helgen, och hoppas ni också gör något kul av denna fredag.

/Malin - Inte min dag i dag

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag har iaf turen och fylla år ^^

2009-11-13 @ 10:08:41
URL: http://liora.blogg.se/
Postat av: Gnistan

Vad hände för nio år sen kommer inte ihåg.

2009-11-13 @ 14:58:02
URL: http://smagnistan.blogg.se/
Postat av: Malin

Gnistan: Du borde ju veta, det var trots allt du som blev väck lördag 14 av någon som var mycket ledsen över sin turkbil ;)

2009-11-13 @ 15:25:50
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0