Nytt projekt på G!

Jag är ledsen för dålig blogguppdatering från min sida och ber därför tusen gånger om ursäkt! Men om det är till någon tröst så har jag faktiskt inte gjort annat än att jobba, jobba och åter jobba fredag till söndag...eller jo förresten på lördagen så hann jag klämma in en 1 ½ dag pågående migränattack också. :(

Idag så har jag massor att göra. Jag ska bla posta miu miu-väskan, till en supergullig tjej. Hämta ut min nya dator få hjälp att installera virusskydd på den etc. Sist men inte minst så ska jag även bolla lite idèer ang mitt nya projekt som hittills varit hemligt. De som vet om mitt nya projekt är väl typ endast Lisa och Philip samt killen som jag ska träffa ikväll såklart! Jag är nervös men ändå otroligt taggad! ...Och lugna och fina nu, jag skall göra mitt yttersta för att bloggen inte skall bli lidande dock så kanske jag inte kommer att blogga lika frekvent som jag tidigare har gjort periodvis.

                         
                                          /sara


Kommentarer
Postat av: Anna

sv: ska du också göra det? =)

2009-11-09 @ 14:10:01
URL: http://aannapannas.blogg.se/
Postat av: sara

Anna: Jag ska definitivt också göra det!

Dock så syftar vi nog inte på samma sak. ;)

2009-11-09 @ 16:29:47
URL: http://egomani.blogg.se/
Postat av: Patricia

Vad spännande, hoppas att du berättar om det i bloggen snart! :)

2009-11-09 @ 17:13:00
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0