Känner mig så duktig nu.

Jag känner mig så duktig nu. Jag har betalat månadens räkningar som var skyhöga. Jag har rensat ur och sålt av en del saker som jag inte använder och känner nu att jag trots allt har råd att unna mig en ny väska till helgen om allt går som planerat. Kan redan nu avslöja att det är ännu en bayswater som fångat mitt intresse. En mulberry bayswater nr 3 är alltså på ingång! :) Jag tröttnar aldrig på denna väskmodell. Den finns i en mängd färger, mönster och matrial. Och det bästa av allt den är verkligen 3 i 1: snygg, praktisk och tidlös.
Nedanstående bilder lånade hos google.

PS: Jag har sett glimtar ur mulberrys vårkollektion. Såååå jäkla mycket snyggt. Inte nog med att den nya modellen Alexa släpps. Kollektionen innehåller en del djurmönstrade varianter också. Mums!


               

                           

                          
                             Väskan syns även med jämna mellanrum
                             i kändistjejernas armveck.



                                                 /sara
           


Kommentarer
Postat av: Patricia

Vad kul för dig, hoppas att allt går enligt planerna!

2009-11-26 @ 08:08:59
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0