mjukstart med topp 5

Då var tisdagen igång och min korta arbetsvecka som även innehåller Skåne-trippen! :)
Det första jag gjorde (bland det första) då jag klivit ur sängen idag var att ladda cd-spelaren med bra musik eftersom det är vad denna dag kräver då det står tvättstuga och packning på schemat innan jobbet.

Eftersom min cd-växlare innehåller 5 ny-inmatade skivor så kan vi ju låta dessa 5 utgöra den nya (tidigare utlovade) kategorin topp 5. Dessa 5 skivor snurrar hemma hos mig idag:

* The connells - ring

* Smokie - uncovered too

* The strokes - room on fire

* Duran duran - astronaut

* Def leppard - slang

               

                                           /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0