Vart ska jag bjuda honom.

Jag har ju sparat en del semester till senare i år. Har väl tänkt mig någon kortare resa med vänner eller så. Men har nu även börjat fundera lite på vad jag ska ge Mr O nästa år på hans födelsedag. Är nämligen så att han fyller 25 då och bara någon månad senare firar vi 5 år tillsammans så någon resa ska det allt bli. Men vart ska vi åka.

Har kollat Peking, helt okej pris för bra flyg och billig rätt lyxigt boende men ingen höjdar temperatur under hösten.
Australien är ett annat alternativ har alltid velat åka dit men passar inte heller bäst just på hösten.
Sista valet var Rio de jarnero men efter kraschen nu i veckan så är jag väl inte så jätte sugen. Är i och försäg ett år kvar men ändå.
Ja vi får se vad det blir, några andra förslag på lite mer romantiska resemål med mycket sol och i alla fall okej shopping.


Oj nu är det bäst att avsluta, ska bara fota Kapten och visa er först....


" Om Matte och Husse inte fattar den här vinken fattar dom inget"

Ja som ni ser dags att gå ut!

/Malin

Kommentarer
Postat av: Rallyprinsessan

så söt man kan vara då :D

2009-06-08 @ 14:35:55
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0