Mycket sol lite bloggande!

Det här med sol och sommar är något jag älskar, dessvärre får bloggen lida för detta då jag hellre är ute och myser i solen än sitter hemma och försöker knåpa ihop något läsvärt för er.
Nu vet jag ju att folk tänker precis som jag, då läsarantalet alltid minskar i samband med sol och värme men för er trogna som sitter inne och läser för att ni inte vill ha värme så försöker jag ändå ge er något läsvärt varje dag.

Dagen har tillbringats hon mamma, där har det solats och badats. Bilder kommer, men har tyvärr fel dator i gång så kan inte få in dom bilderna just nu.


Det är väldigt ärliga bilder på sommaren då den osminkade sanningen kommer fram.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Anonym

härlig blogg :D

vad tycker du om min?

http://annebertelsen.blogg.se

ha en bra kväll :)

2009-06-30 @ 21:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0