Väskorna gör mig till en jävla hycklare!

Här kommer väskan som köptes i helgen. Vi visste med en gång att vi hörde ihop, även om jag var lite smått avvisande i början. Då butiksbiträdet stolt berättade att deras produkter endast bestod av riktig päls och det finaste kalvskinn som fanns och få tag på så ville jag lägga benen på ryggen och springa därifrån eftersom jag brukar vara emot sådant *host, host*
Men eftersom väskan var så fin så fick jag helt enkelt blunda för sanningen. Med andra ord så gör väskorna mig till en jävla hycklare!

                
               
                
                försök att blunda för min hemma outfit...Jag ville bara visa hur bra vi hör
                ihop! ;)

                                                     /sara
           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0