Är jag tillbaka?

Alla jag träffat i dag har nog fått höra hur deppig jag är, vad svårt jag har att bli riktigt glad just nu. Handlar lite här och lite där men inget får mig att känna wow den måste jag ha. Inte ens väskor som jag i vanliga fall gillat duger.
Det har nu pågått i en vecka typ men i eftermiddags kom äntligen vändningen.
Titta bara här så förstår ni.

 Finns den i Stockholms butiken? I så fall är jag sjukt fattig inom kort.
Om inte gör jag det mesta för att få hem den till Sverige.

/Malin - Jag är tillbaka!
(Bild lånad här)

Kommentarer
Postat av: Rallyprinsessan

JA klart jag vill följa med :D vore skit kul :)

2009-01-18 @ 02:28:57
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0