Spika fast nät.

Hej och god morgon. Sov som en ängel i natt. Mös av tanken på att det låg en varm härlig kropp intill mig.
Men vaknade med panik. Det var sista natten! Eller ja vi får väl så där 2 timmars sömn i natt kanske innan det bli Arlanda men det är inte nog. På detta så ska jag jobba i kväll med så kommer troligen inte träffa honom något direkt så vi kan mysa i dag heller.
Jag blev lite deppig nu, trodde jag skulle klara detta i alla fall några dagar för tycker samtidigt att det ska bli skönt med lite lugn och ro. Lite egen tid, för visst saknar jag den ibland efter åren med distansförhållandet.

Men nu har jag varken tid att fira eller gråta över ensamheten. För dags att bege sig ut till hundgården och försöka spika fast lite nät. Då Kapten tydligen är lite smartare än vad hans husse förstår.


Inte så dum som han ser ut?!
Kapten ute hos mamma i somras.
Bilden är tagen av hans sommarbästis Lizzet!

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0