Lugnet före stormen...

Just nu så kan man verkligen säga att lugnet före stormen pågår hemma hos mig. Jag sitter nämligen och äter en extreeeemt stillsam frukost. Jag kände att jag var tvungen att sätta klockan för att vara säker på att ta mig upp till lunch, dessutom så blir det tidigt nattinatti för min del ikväll...Vilket antagligen kommer att behövas för om jag känner mig själv rätt så kommer jag sitta på golvet i drivor av kläder och gråta över att jag inte har något att ha på mig imorgon, då Malin och jag sticker iväg till stockholm.
Lugnet före stormen var det ja...

                 
                  Jag skulle inte tacka nej till att göra en djupdykning i Nicole Richie`s
                  walk in closet just nu...

                                                                 /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0