Jag är som wonderwoman!

Jag är som wonderwoman! minus den fula dräkten dock... ;)
Så dåligt som jag mådde påväg till jobbet igår, (jag spar på detaljerna) så var jag helt beredd på att få avsluta mitt arbetspass och gå hem igen. Men som en skänk från ovan så lättade mitt illamående och jag tog mig igenom hela arbetspasset med sysselsättningen att gnugga in både mig själv och diverse handtag, badrum mm med sprit på jobbet för att vara på den säkra sidan...
Och idag så mår jag typ som vanligt, ett mindre mirakel med andra ord. Dessvärre så kommer jag stanna hemma och ta det väldigt lugnt idag och kväll för att vara på den säkra sidan...

               
               bild lånad här

                                                         /sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej raring =) ville bara önska dig en trevlig helg !

2009-02-20 @ 13:50:12
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: Parre

Usch då, låter som magsjuka! Hoppas du klarar dig..

2009-02-21 @ 09:27:19
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0