goodiebox!

Hej, hej ledighet!
Då var jag äntligen ledig i 2 dagar eller 1 ½ dag kanske man skall säga. jag har ju sovit bort nästan ½ dag. Bäst att sätta fart så att ingen ledig tid spills. På dagens schema så står följande: titta ikapp alla missade program från tiden då tele 2 tog bort mina tv-kanaler, samt att jobb och releasefest kom emellan. bege mig till posten för att hämta ut ett paket som legat och väntat på mig där alldeles för länge, ev bege mig ut till mina föräldrar för att göra ett avbrott i min pågående fattigmans diet, som består av nudlar, pasta och vatten. Kan ju upplysa er om att jag tom tömde delar av mitt matförråd som jag har på jobbet innan jag gick hem. (fattig var ordet :/ ) Men hellre nudelkost i 2 veckor och snygg designerväska på armen än 2 veckor med oxfilè och ful plastpåse i handen! Känn på de visdomsorden!

Har förresten inte visat er goodieboxen som jag fick på modekartan`s releasefest. Himla kul och nytänkande idè att ha en lyxig kotyrkartong ist för den gamla vanliga påsen.

                

               
                 innehåll: tidning, chokladask, smink, ekologiska underkläder,
                 presentkort

                                                       /sara

Kommentarer
Postat av: Sarah Giercksky

Mums vad gott med choklad :) kram

2009-02-16 @ 14:06:05
URL: http://sgiercksky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0