Gina shoppat!

I tisdags var jag ju en sväng till stan då jag var ledig från jobbet och hade en del förberedelser inför min födelsedag att ta tag i.
Som alltid när man besöker city är det svårt att gå förbi precis alla affärer utan att kika in lite och då jag hade lite kvar på ett presentkort hos Gina Tricot tänkte jag att det kan ju inte göra så stor skada.

Nu är presentkortet tomt och även ett till av mina penga ställen. Men jag har en glad garderob i alla fall.



Bara lite enkla saker och inte allt för dyra men glädjen och begären var stillade för en stund.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Karin

vilken fin tröja och gud vad härliga färger på trosorna:)

2009-02-21 @ 13:29:58
URL: http://karinallander.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0